Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Siirt

Valilikler

Kurtalan Kaymakamlığı
Kurtalan Kaymakamlığı
Kurtalan Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Görev Yapmış Kaymakamlar İlçe Protokol Listesi Tarihçe İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurulu Kararları Kaymakamlık Birimleri
  • KURTALAN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhale İlanları Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
°C
22
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurulu Kararları
      • 2021-1 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-2 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-3 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-4 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-5 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-6 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-7 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-8 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-9 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-10 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-11 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-12 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-13 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-14 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-15 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-16 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-17 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-18 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2021-19 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2020-59 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2020-63 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
      • 2020-66 Nolu İlçe Umumi Hıfzısıhha Kurul Kararları
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
  • KURTALAN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
 

T.C. KURTALAN KAYMAKAMLIĞI SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI PERSONEL ALIMI İLANI

27.03.2017
T.C.
KURTALAN
SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI
PERSONEL ALIMI İLANI
Siirt İli Kurtalan İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fonu Kurulu’nun 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan  “SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 Sayılı İş Kanunu uyarınca 1 (Bir) adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi unvanında çalıştırılmak üzere personel istihdam edilecektir.
 
İşin Adı               : Sözleşmeli Personel alımı
İşin Süresi          : Belirsiz Süreli (2 ay deneme süreli )
 
I.        ADAYLARDA ARANAN GENEL ve ÖZEL NİTELİKLER
  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
  2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
  3. Mülakatın yapıldığı gün 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,
  4. Erkekler için Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak, askerlik ile ilişkisi bulunmamak.
  5. Kamu haklarında mahrum bulunmamak.(Yapılacak olan güvenlik soruşturmasıyla da tespit edilecektir.)
  6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile, kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
  7. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.
  8. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı, vücut sakatlığı ve özrü bulunmamak,
  9. Adli ve idari soruşturma sonucunda atanmasına engel bir durumu bulunmamak,
  10. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak ve bilgisayar programları iyi düzeyde kullanabilmek.
  11. Vakfımızın acil ihtiyacı olan Barınma (Ev yapım ve onarım) yardımlarında çalıştırmak üzere  4-yıllık İnşaat Mühendisi Bölümü mezunu olmak.
  12. Geçerliliği olan (KPSS 2016) puanlarından KPSS P3 puan türünden en az 60 puan almış olmak
  13. İlçede en az 6-aydan itibaren ikamet ediyor olmak
  14. KPDS ve benzeri dil sınavları sonucu, alanı ile ilgili sertifikalar, , bilgisayar sertifikası ve iş deneyimi olanlar, işe almada öncelikli olarak değerlendirilecektir.
  15.  B Sınıfı Sürücü belgesine sahip olmak.
  16. Adaylar, önce İŞ-KUR’a kayıt yaptıracak daha sonra adaylar Aile ve sosyal Politikalar Bakanlığı resmi web ( www.sydgm.gov.tr) sitesinde bulunan linkten kayıtlarını online olarak yapılacaklardır. Vakıf veya Posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
 
II.      BAŞVURU AŞAMASINDA ADAYLARDAN İSTENİLECEK BELGELER:
1.      T.C. Kimlik numarası yazılı bulunan nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi,
2.      4 adet fotoğraf (Son 6 ay içinde çekilmiş olması ve bilgisayar ortamında doldurulacak 1 adet başvuru formuna yapıştırılarak teslim edilmesi)
3.      2016 Yıllarına ait KPSS P3 Sonuç Belgesi Fotokopisi,
4.      Adli Sicil Belgesi (Sabıka Belgesi)
5.      Diploma veya mezuniyet belgesinin fotokopisi. (Aslı görevli memura ibraz edilecektir)
6.     Varsa Yüksek Lisans, KPDS ve benzeri dil sınavları sonucu, alanı ile ilgili sertifikalar, bilgisayar sertifikası ve iş deneyimi belgelerinin fotokopisi,
7.    B Sınıfı Sürücü belgesi,
8.     Özgeçmiş (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi konulardan bahsedilecektir.)
9.      Askerliğini yaptığına dair terhis belgesi,
10.   Sağlık Raporu,
11.   İkamet belgesi
 
 
 
III.    BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER:
1.      Başvurular 28/03/2017 tarihinde başlayıp 04/04/2017 tarihi saat 17.00’de sona erecektir. Evrak teslimi 05/04/2017 tarihi saat 17.00’de sona erecektir. Başvurular  www.sydgm.gov.tr  adresindeki Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal yardımlar Genel Müdürlüğü sitesinde online olarak kayıt yaptırılacak olup,istenilen evraklar ile beraber İlgili Vakıfa belirtilen tarihler içerisinde şahsen başvuru yapılması gerekir.Posta ile yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.
2.      Adayların evrakları üzerinden yapılan kontrollerde Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi unvanı için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adayların isimleri Belge İnceleme Komisyonunca tutanağa bağlanarak değerlendirmeye alınmayacaktır..  
3.      Belge İnceleme Komisyonunca yapılacak değerlendirme sonucunda her bir kadro için alınacak personel sayısının 5 (Beş) katı olan 5 kişi, 2016 yılına ait  KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sıralanır ve Vakıf Başkanlığımızca yapılacak değerlendirme sonucu tespit edilecek tarihte adaylar mülakata çağrılır.
4.      Mülakat ve sözlü sınavda adaylar;
            a ) Mülakata Giriş-Çıkış ve değerlendirme esnasındaki tutumu ve davranışı kılık, kıyafeti 
            b ) Kendini ifade edebilme ve tanıtma
            c ) Özgüveni, ciddiyeti ve genel kültürü
            d ) Kendini geliştirme kabiliyeti ve değişime açık olup olmadığı
            e ) Türkçeyi kullanma ve ikna kabiliyeti 
            f ) Vakfın Amaçları ve Faaliyetleri hakkındaki bilgisi.
5.      Başvuruları sınav komisyonunca değerlendirildikten sonra kabul edilen adaylar, belirsiz süreli sözleşmeli personel statüsünde işe alınır.
 
IV.   DİĞER HUSUSLAR
1.      Başarılı olmayan adayların başvuru evrakları, yerleştirme sonucundan itibaren 30 gün içinde aday tarafından talep edilmesi halinde iade edilecek olup, belirtilen süre dolduktan sonra yapılacak talepler dikkate alınmayacaktır.
2.      Sınav komisyonu, mülakata giren adayların hiç birini yeterli görmezse işe eleman almayacaktır.
 
V.    İLETİŞİM BİLGİLERİ:
Vakfın Adı                  : Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
Adresi                          : Kültür Mahallesi Hükümet Konağı Kat:1
Tel                                 : 0484 4112094
 
VI.   BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, YERLEŞTİRME SONUÇLARININ DUYURULMASI VE ATAMALARININ YAPILMASI:
1.      Başvurusu kabul edilen adaylar, başvuru süresi bittikten sonra sözlü mülakata çağırılacaktır. Komisyon tarafından yapılacak mülakattan sonra Mütevelli Heyetinin onayını müteakiben sözleşme yapılmasına karar verilen personelle sözleşme yapılarak göreve başlatılacaktır.
2.      Başvuru sonunda atanmaya hak kazananların listesi www.kurtalan.gov.tr adresinde ilan edilecek ayrıca mülakat sonucu kazananların adreslerine gerekli tebliğ yapılacaktır. 
3.      Atanmaya hak kazanan adayların sonuçlarının ilan ve tebligattan itibaren 5 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Kurtalan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı’na şahsen teslim etmeleri ve göreve başlamaları gerekmektedir.
4.      Verilen süre içinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine süresi içinde başlamayan ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atamaları iptal edilip yerine yedek sıralamasına göre atama yapılacaktır.
           İLAN OLUNUR
      28/03/2017
Musa ÜÇGÜL
Kaymakam
Vakıf Başkanı
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Resmi Gazete
  • Siirt Valiliği
Kültür Mahallesi, Barış Cd. No: 34, Kurtalan / Siirt
0484 411 20 01 - 30 01
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız